Aloha Hawaii !

Nästa ö, Hawaii. Det var lite roligt för vi lämnade Fiji den 9 april, sent på kvällen. Vi flög hela natten och när vi landade i Honolulu var klockan 7 på morgonen den 9 april. Så vi fick uppleva 9 april två gånger vilket jag tyckte var lite coolt =)
Iallafall. Vi kom till vårt hotell tidigt på morgonen men kunde inte checka in för än tre på eftermiddagen. Så vi bstämde oss för att gå runt lite och kolla läget.


Vår absoluta favorit restaurang ! Cheesecake Factory.


Haha lite rolig.
 

Inne på Stupid Factory massa roliga saker !


Marknad.


Wakiki Beach.


Wakiki Beach.


Fina Papegojor.


Heaven ! Payless Shoes !!


Och klart hittar jag ! Detta är kärlek !


Utsikten från vårt hotellrum !


Härliga kontraster.


LOVE


Ala Moana köpcentrum, här spenderades massor av timmar =)


Dags för surfing !


Mega looong board !


Beachboy 2010 eller vad ;)


Dags för en tur på stan.


Middag på en italiensk restaurang.


Jätte god pasta.


Och en bio efteråt. Som jag nästan fick tvinga Andy på.


Cheesecake Factory !


Gott!!


Såhär glad blir Andy när han får kaka. Men Mamma-Agges är ändå oslagbar !

Fortsättning följer !
Många kramar Alexandra & Andy


Kommentarer
Postat av: Lo

Nu måste jag svära, för JÄVLAR var avundsjuk jag blev nu!! Helt otroliga färger. Hawaii måste besökas, jag får skriva upp det på listan! Men jag vill höra mer... vad tyckte ni om ön?

<3

2010-04-24 @ 00:53:20
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Joyski

Men hej godingar!!

Dåligt att man inte fick se några bilder på Andy ute på vågorna. Finns där en anledning till det eller ;) haha.

Det ser fantastiskt vackert ut.

Nu är det inte lång tid tills vi ses igen!!

Puss på er och en massa kärlek.

2010-04-25 @ 19:35:55
URL: http://finest.se/herbing
Postat av: Martin Larsson (Andys kusin) :D

Alltså fyfa* vad jag hade velat vara på Hawaii, det verkar riktigt fint! :D Har alltid gillat hawaii med vågorna, stränderna, sånna drinkar med paraply (utan alkohol för min del)!! Hade bara älskat att vara där! Även de andra ställena ni har varit på har sett underbart ut, och fallskärmshoppningen, verkar JÄTTE kul!:D

PS. skulle ni inte kunna lägga ut nån videoblogg? ;) och en när andreas surfar! :D börja videoblogga! ;)



En stor kram // Martin :D

2010-04-27 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0