Smått & gott från Sydney !

Då var det dags för Sydney vistelsen i bilder !!


Vi börjar på Opera Huset, och min otroligt snygga kille ;)


Vi fick en underbart första dag, liite kallt men soligt.


Sydneys Skyline


På andra sidan vattnet.


En älskling i Darling Harbour.


Och en till =)


En regning eftermiddag såg vi Avatar i 3D !! Vilken fantastisk film !!


Hur coola är inte vi då =)


Sydneys skytrain


Såhär glad är jag att vara i Sydney.


Darling Harbour


SVARTA ÄNKAN på Wild World i Darling Harbour


Mega krokodilen. och då menar vi MEGA !!!


Jag vet inte om det syns hur stor den egentligen är, men nämde jag att den är mega stor =)


En söt liten Koalabjörn.


Inne hos fjärilarna. De var underbara. De gillade Andy mest. Han hade flera stycken på sig samtidigt.

Här ser vi två !!


Här ser vi två !!


Nästan som man vill ta hem den !!


Däremot gillade de nog inte mig då de la ägg eller om de bajsa i mitt hår !! Vet inte riktigt vilket av det !


Och kissa på min axel. Tack för den ja !! =)


Här har vi en riktig lirare. Vilka häftiga djur de är !!


Och titta på denna ställningen !! Såå söt !!


Bondi Beach, precis utanför vårt hostel.


Andy på väg ner för ett dopp i det otroligt kalla och vilda havet !!


Nöjd ägare av en ny kamera !!!


Nu är han ju officiellt en äkta turist !!  

Jaa, det var lite smått och gott från Sydney !! Som sagt så älskar vi det här !! Storstad, mycket folk, höga hus och alla är så trevliga !!
Tummen upp för Sydney !!

Hoppas allt är bra där hemma. Hörde att våren börjar smyga sig fram. Skönt !!
ÄLSKAR, SAKNAR, LÄNGTAR !!
Ta hand om varandra.
Kramar Alexandra & Andy




Mycket kärlek från oss !! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Älskling!

Guuud vad det ser härligt ut, väcker fina minnen. Man blir ju nästan lite avundsjuk, känns som man inte haft semester på länge, fortsätt njuta och förse oss med härliga bilder. Hälsa Ture turist hihi. Älskar dig puss puss

2010-03-14 @ 11:54:57
Postat av: Syster Yster

Hej Mina alsklingar!!



Harligt med manag bilder och fortsatt med det!! Harligt att see att ni njuter till tusen!! Lite avis ar man dock med tanke pa att just nu bara regnar det har i NY!! Bara det blir fint tills ni kommer!! Fortsatt njut, det fortjanar ni!! Alskar dig!! O haller med pappa, halsa ture turist!! =)Alskar er kamera!!

2010-03-15 @ 19:10:06
Postat av: Lo

Alltså Sydney! Vilken stad, dit måste jag ju bara komma någon dag!



Vad ni är snygga hela tiden! :) Ni ser ut att stormtrivas!



Saknar er! Massor!

PUSSPUSSPUSS

2010-03-16 @ 16:57:12
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0