Ingen ro, ingen vila !!

Åhh vad vi älskar New York. Det finns så mycket som vi vill göra så vi sätter igång direkt ! 
En morgon skulle Sabina jobba och jag fick följa med.


Busar med Adrian.


Lämnar honom i skolan.


Sen gjorde vi ett besök hos fru Kepka-O´Connor. Här får Elsy sin första klocka !


Jag myser med Max. De är så underbara båda två !


På kvällen blev det cheesecake.


Shopping har vi ju självklart hunnit med =)


<3 på Pipa!


Godaste sangrian !


Killarna !




Mums !! Gottegrisen Tom !


Efteråt mötte vi upp Herbings på en drink.


Tjejligan !


Fredags körde vi upstate, och såklart ska killarna på shootingranch.


Riktiga coolingar !


Yeah.


Kärlek !!


Ännu mer kärlek !!


Tom älskar alla dessa automater. Här gör han en 1 centare till en sovenir.


American Choppers. Döö coola motorcyklar.


Hahahah, kolla denna coolingen !!


Här är han som är med på tv. Han som morfar hälsade på =)


Denna är lite suddig, men när han kom närmare oss blev Sabina mega nervös :D


YEAH!!!


På kvällen åt vi på Habatchi i New Jersey. Jääätte gott !!

Jaa vi har det så underbart här. Sabina och Tom tar så bra hand om oss !

Hoppas allt är bra med er där hemma.
Snart ses vi.
Många kramar Alexandra, Andy, Sabina & Tom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ville sjalvdo lite nar dom sa att dom skulle mota upp med er! Inga bilder pa lagenheten dock. Jag ar jattenyfiken! Kan inte forsta att ni snart ska hem. Har alla dom manaderna gatt sa snabbt? Jag kommer ihag nar jag packade om vaskorna till er, kanns som igar! Snart ses vi, njut av dom sista dagarna. Halsa Sabina o Tom.

puss pa er finingar!

2010-05-11 @ 12:16:43
URL: http://finest.se/herbing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0