Los Angeles.

Los Angeles, lika stort som Skåne. Ojojoj, mega stort. Next, pictures.



Såklart måste man besöka Hollywood.


Kändisturen vi tog.


Vi fick se Michael Jacksons hus.


Här är fönstret till hans sovrum.




Vi träffade Samuel L. Jackson too =)


Venice Beach.


Härligt !


Cykelpoliserna !




Yeah !


På gatan finns det alla de vanliga showerna. De breakdansar och sjunger m.m. Här är iallafall två små killar som härmar några breakdansare. Så härliga va det !! Kolla så koncentrerade de är !!


Santa Monica Pier.


LOVE

Jaa nu är jag äntligen ikapp =)

NEW YORK är ju underbart, vet vi alla ju !! Så glada att träffa lite folk vi känner.

More fun to come.
Hoppas allt är bra där hemma !
Ta hand om varandra.
Många kramar Alexandra & Andy

Kommentarer
Postat av: herbing

jag ar inte avundsjuk, jag ar inte avundsjuk, jag ar inte avundsjuk. HEEJ! Oj, rakade jag skriva det har. Forsoker intala mig sjalv det namligen! haha

Snygga ni ar forresten! Det e inte klokt vilka granna vanner man har!

shoppa sa ni mar daligt i NY. Lite for mig med (eller vada lite. MYCKET!)

puss o karlek!

2010-05-05 @ 12:33:58
URL: http://finest.se/herbing
Postat av: Marie-Louise J-son Petersson

Hej

Ni känner inte mig men jag har fått er bloggadress från Monica Hagström. Min dotter är just nu på Nya Zeeland och jag klagade för Monica att hennes reskompis blogg inte hade så många bilder. Då fick jag er adress. Det är jättekul att följa er resa och alla era bilder. Jag, min man och dotter åkte 2/3 av er resa för 3 somrar sen. När jag ser ser bilderna blir jag så avunds - jag vill göra vår resa igen och igen och igen. Så njut och gör allt ni har möjlighet till, vem vet när ni kommer dit nästa gång.

Hälsningar, Marie-Louise

2010-05-05 @ 15:51:49
Postat av: Kalle

För ett år sedan var vi utanför Michael Jacksons hus. Då hängde det fortfarande julkransar på den porten... Maj-månad. Trodde han hade folk som höll koll på huset :)

Ha det super i NY och hälsa Sabina & Tom

xoxo

Charles

2010-05-05 @ 23:31:39
Postat av: Frida

Gud vilken resa ni har gjort & vilka fina bilder. Hoppas ni har det underbart i NYC med Sabbe & Tom. Många kramar från London xxx

2010-05-12 @ 10:17:21
Postat av: Låys

Du är så sockersöt Alexandra! Roliga och fina bilder ni har(:

2010-05-12 @ 19:16:55
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0