Underbara tider !

Vem älskar inte New York?! Här är såå underbart!


IMAX måste man uppleva i the big apple. Mega stor bioduk !!


Vi såg Iron Man 2. Gryym.


Drink på Olive Garden.






Sabina har gjort oss cobsalad till lunch. Skit gott !!!


Korean Grill.. Min nya favorit restaurang!


<3


Haha, detta är äkta kärlek!


Ost och vin på kvällen.






Haha.. vi ska skoja och verka som att kameran ramlar ner. Kolla Tom :D


Letar hysteriskt efter en Hawaii quarter.




Mys i solen.


Denna utsikten har Sabina och Tom från sitt fönster. Är det inte underbart !!





Mys på Union Square.




Sista kvällen åt vi på Isle, Thaimat !!


Super gott !!


Sabina tog lätt jackpoten !!


Sen blev det lite bowling !!




STRIKE !!!






Så kan man också göra.


Go Sabina !


Men Tooom !


Yeah, det var bättre =)


Efteråt spelade vi på några maskiner som fanns i rummet bredvid. Detta var vad vi slutade med, varsin liten fallskärmshoppare !! Som ni ser kan jag inte hålla mig för skratt !! Haha, alla andra är mega allvarliga !!!

Det var våra sista dagar i New York, och våra sista dagar på vår fantastiska resa. 

Vi hoppas ni har tyckt det var kul att följa med oss, vi har haft det jätte roligt.
Vi tacka ödmjukast för alla kommentarer och allt stöd !! Det har varit otroligt roligt att läsa dem.

Ta hand om varandra !!
Många kramar Alexandra & Andy

Over and out !

Kommentarer
Postat av: Mammsi!

VÄLKOMNA HEM!!!!! Underbart att ha er hemma igen!!!

Det är vi som skall tacka för en fantastisk upplevelse att få följa er på detta vis!!!

Kommer att sakna att sitta i soffan och Skypa med er eller läsa er blogg!

Älskar er ofantligt mycket!! Puss Puss....

2010-05-17 @ 22:47:44
Postat av: Herbing

SKONT ATT NI AR HEMMA SAFE AND SOUND!

Gud, tva veckor kvar tills jag ocksa far se er.

Jag sager som Pia och tackar for att vi har fatt folja med. Det har forgyllt manga av mina dagar!

ses snart mina vanner!

alskar er. puss

2010-05-18 @ 01:54:46
URL: http://finest.se/herbing
Postat av: Barbro

Välkomna hem. Kommer att sakna er reseskildring, som jag läst varje morgon innan jag gått till jobb. Kram Barbro D.

2010-05-18 @ 06:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0