Vad gör Ni på söndagar?

Detta är vad vi ägnar vår söndag åt i New York City !!!


HA HA HA, jag kan inte kommentera alla bilder, jag bara skrattar !!


HAHAHA








Lägg märke till hur Andy hade sett ut om han varit lite kraftigare!


Normala?!?




Snacka om att vi hade tunga huvud dagen efter. =)) 

Stackars mamma som fick uppleva det hela. Hon satt nämligen på andra sidan Skype !! Hon skrattade så att hon grät !!

Hoppas allt är bra där hemma !
Som ni ser har vi det underbart !

Ta hand om varandra !
Många kramar De Fyra Musketörerna

Kommentarer
Postat av: herbing

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Nu dog jag lite har! Framforallt den pa Sabina (bild nr.2)

Skont o se att vi har det roligt! Familjen berattade om nar vi var o skulle hitta blekningsmedel mitt i natten och att ni hade haft jattetrevligt!

Vi hors snart, eller jag menar ses ;)

alskar er

2010-05-13 @ 09:44:29
URL: http://finest.se/herbing
Postat av: Krisse

HAHA, ont i magen nu så mycket jag har skrattat! Ni är underbara! LOve

2010-05-13 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0